reklama

sen

...v myšlienkach opúšťam skutočný svet a s vidinou úniku odovzdávam sa snom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Prichádza noc a ja ukladám sa na odpočinok. Pomaly v myšlienkach opúšťam skutočný svet a s vidinou úniku odovzdávam sa snom.

Všade je ticho. Tma oblieha ma celú. S pocitom strachu zo samoty obzerám sa vôkol seba. Náhle môj zrak zachytí jemnú siluetu postavy. Pristúpim bližšie. Už vidím jasnejšie. Na zemi schúlené dievča sedí. Odvahu osloviť ju, mi pohľad na jej tvár vzal. Po lícach stekajú jej slzy. V očiach má len bolesť a žiaľ. Na tele viditeľné od rezania stopy....
...sú mi odpoveďou na všetky otázky. Čupnem si k nej a pomocnú ruku túžim jej dať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tmu už úplne nahrádza svetlo a ja zisťujem, že známa mi je jej tvár. Až príliš známa tvár, ktorej nositeľkou som ja sama.
Áno, som to ja.
V neistote z poznania pomaly zobúdzam sa. Otváram oči.
Zrakom zahmleným s bolesťou hľadím na rezné rany a po tvári mi horké slzy začínajú tiecť.
Opäť sa ocitám v skutočnom svete a s túžbou, aby som sa raz mohla zobudiť a bol to len zlý sen, začínam nie života, lež utrpenia ďalší deň."

Timea Bičanová

Timea Bičanová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím na skutočnú lásku, i keď mi stále úspešne uniká. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu